سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوام آن اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :0
کل بازدید :381
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/2/13
4:51 ع

به چند طریق از نمایندگی زانوبند زاپیامکس در تهران می‌توان این محصول را تهیه کرد. مطمئن‌ترین روش خرید اینترنتی زاپیامکس از سایت فروشگاهی معتبر به‌طب آنلاین است. این فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی شرکت زایس ترونیک آلمان را به عهده دارد و به همین دلیل زانوبند زاپیامکس را تا یک سال ضمانت خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی به‌طب آنلاین علاوه بر ارائه محصول با کیفیت و دارای ضمانت، با ارسال رایگان محصول و پرداخت در درب منزل شرایطی را برای خریداران محیا ساخته که در کمترین زمان ممکن بتوان آن را تهیه کرد. همچنین خرید آنلاین زانوبند زاپیامکس از به‌طب آنلاین خدمات پس از فروش و مشاوره قبل از خرید را در اختیار خریداران قرار خواهد داد تا با اطمینان خاطر زانوبند UIC زاپیامکس را تهیه کنند.

کارکرد و مشخصات زانوبند زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس Zapiamax از چند لایه پارچه با نوع خاصی از الیاف ضد حساسیت و ضد تعریق تشکیل شده است که تجهیزات UIC را در درون خود جا داده‌ است. نوع طراحی این زانوبند به گونه‌ای است که در لبه‌های بیرونی آن چسب‌هایی تعبیه شده تا با هر اندازه و سایزی سازگار شود. پس باید گفت که از زانوبند زاپیامکس همه اعضای خانواده به صورت مشترک می‌توانند استفاده کنند.

زانوبند زاپیامکس از طریق کابل و آداپتور کوچکی که به همراه دارد به برق خانگی وصل می‌گردد. با توجه به این که باید آن را به برق وصل کرد هنگام استفاده باید زانو کاملا صاف و ثابت باشد و امکان راه رفتن وجود ندارد.

زانوبند زاپیامکس

ویژگی های زانوبند زاپیامکس

در زانوبند زاپیامکس تکنولوژی UIC همان فناوری سه بخشی درخشان و فوق پیشرفته‌ای است که در حوزه فیزیوتراپی از آن بهره می‌برند.

این سه تکنولوژی عبارت‌اند از : اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس با تاثیر روی اندام‌های زانو نقشی بی چون و چرا و انکار نشدنی در رفع انواع آسیب‌‌های زانو دارند.

در راستای گسترش فروش آنلاین زانویند زاپیامکس، کلاهبرداران نیز بیکار ننشسته‌اند و با ارائه زانوبند تقلبی می‌کوشند تا خریداران را به اشکال گوناگون و با تبلیغات پر زرق و برق به دام بیاندازند.

این درحالی است که مهمترین فاکتور در خرید این محصول، اطمینان از اصالت کالاست. بی شک با بی‌توجهی به این مهم و خرید کالای غیر اصل، خاطره ای ناخوشایند از خرید زانوبند زاپیامکس برایتان برجای خواهد ماند. ناگفته پیداست استفاده از زانوبند تقلبی عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.